صفحه شخصی بهناز فردوسی   
 
نام و نام خانوادگی: بهناز فردوسی
استان: اصفهان - شهرستان: اصفهان
رشته: معماری
شغل:  کارمند در یک شرکت مهندسان مشاور
تاریخ عضویت:  1390/05/30
 روزنوشت ها    
 

 پایین بودن تستوسترون در مردان، احتمال مرگ زودهنگام را افزایش می‌دهد بخش عمومی

0

مدت‌ها پنداشته می‌شد که هورمون تستوسترون، عمر مردان را کوتاه می‌کند و بررسی‌ها روی جانوران عقیم‌شده و مردانِ بی‌بهره از توان جنسی این را تایید می‌کرد. اما اکنون یک مطالعه‌ی تازه این یافته‌ها را زیر سوال برده است ... ادامه»

شنبه 29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:09 ، نظر بدهید

 هفت گام طراحی باشگاه مشتریان بخش صنفی و حرفه‌ای

13

در روزگاری که نسل‏‏‌های جوان‏‏‌تر مشتریان به اندازه‌ی نسل‏‏‌های پیشین وفادار به برندها نیستند و بر حسب اتفاق، جذب مشتریان تازه نیز پرهزینه‏‏‌تر از همیشه شده است، طرح‏‏‌های وفاداری مشتریان (باشگاه مشتریان) می‌تواند یکی از بهترین راهکارها برای تضمین یک جریان پایدار درآمدی باشد ... ادامه»

شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 09:27 ، نظرات(1)

 باشگاه مشتریان وفادار چه دستاورد‏‏‌هایی دارد؟ بخش صنفی و حرفه‌ای

13

طبق یک برآورد، حفظ مشتریان قدیمی و ترغیب آن‌ها به ادامه‌ی خرید، ۵برابر ارزان‏‏‌تر از جذب مشتریان تازه است. یکی از مناسب‏‏‌ترین روش‌ها برای بهره‏‏‌گیری از این پتانسیل، ایجاد طرح‏‏‌های وفاداری مشتریان موسوم به باشگاه مشتریان است. این روزنوشت دستاورد‏‏‌های ایجاد باشگاه مشتریان و نتایج عملکردی آن را بررسی می‌کند ... ادامه»

چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 10:17 ، نظر بدهید

 استاد حسن ناهید در ۷۹سالگی درگذشت بخش عمومی

14

حسن ناهید، موسیقی‌دان و نوازنده‌ی پیشکسوت نِی، شامگاه پنج‌شنبه، ۲۷ بهمن، در سن ۷۹سالگی در خانه‌ی خود، دار فانی را وداع گفت ... ادامه»

شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 17:22 ، نظر بدهید

 اصطکاک و لغزندگی تراورتن بخش معماری

12

سنگ تراورتن، چقدر لغزنده است؟ این پرسشی است که اغلب دوستداران کاشی‌های تراورتنی مطرح می‌کنند. برای پاسخ، قاعده‌ی مشخصی نیست و از فاکتورهای متنوعی نام برده می‌شود. ضریب اصطکاک ایستایی (SCOF)، یکی از این معیارهاست ... ادامه»

دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 09:54 ، نظرات(1)